piątek, 12 kwietnia 2013

Mała lista must have.

Przepraszam za długą nieobecność.
Nie miałam czasu i za kilka dni też znowu nie będe mieć.
Ale wyjaśnie w następnych postach.
Dzisiaj przedstawiam listę must have.
Wszystkie zdjęcia z strony beads.

1. Ten rzemyk tego koloru.
Ciągle go zapominam kupić a ten kolor jest śliczny.


2. Piękny kolorek!
Chętnie bym go sobie zabrała do domu.
Narazie jeszcze nie zapoznałam sie z tą firmą.


3. Te kabaszony są extra!


4. Moja pamięć jest taka dobra..
iż prawie ciągle zapominam coś kupić.
Ta wstążka z organzy się do tej grupy łapie.


5. Śliczna zawieszka nie dawno dodana do sklepu.
Przy następnym kupnie musze ją mieć.


6. Washi tape.
Uwielbiam ten kolor.


7. Bigle antyczne do portmonetki.
Mam na nią świetny pomysł.


8. Zegar sowa.


9.  Bransoletka.
Ciągle brakuje mi na nią kasy.

10. Zakładka do książki.
Fajnie by się ją zdobiło.


PS. Podoba wam się moja lista must have?
Na co wy teraz polujecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Każdy twój komentarz motywuje mnie do pracy.
Byłabym wdzięczna, gdybyś nie zostawiał/a linków do bloga.
Jeśli skomentujesz, wiedz, że odwiedzę twój blog.