czwartek, 8 sierpnia 2013

Zamieszanie..

No popatrzcie kto się pojawił! Pani Aleksandra od prawie trzech miesięcy napisała post. Naprawdę, jestem w szoku! Tak, tak wiem, że opuściłam bloga ale w sumie miałam zrobić małą zawiechę z powodu zamieszania i w ogóle ale nie mogłam zalogować się na bloggera i próbowałam cały czas ale nie chciało hasło wejść. Odpuściłam sobie i w sumie dopiero dziś sobie przypomniałam, że może wpyknę hasło i może wejdzie. I weszło! Od razu posprawdzałam blogi których adresów nie pamiętałam i miałam tyle zaległych postów do poczytania, że szok! Do tej chwili nie przeczytałam wszystkich postów. Jednak większości moich ulubionych blogów adresy pamiętałam. Więc pewnie teraz wiele osób sobie zadaje pytanie o jakie zamieszanie chodziło. Więc chodziło o koncert Rihanny. Bo jak wiecie 07.07 miała się pojawić w Gdyni. Już gdy dowiedziałam się o koncercie Rihanny i biletach (późno dosyć doszła do mnie ta informacja -.-) kupiłam bilety golden circle które mocno tanie nie były + dojazd do Gdyni z drugiej strony Polski i oczywiście nocka bardzo dużo mnie kosztowała ale opłacało się! Być przy samych barierkach, poznać wspaniałe osoby z którymi teraz mam kontakt, zobaczyć Rihannę, posłuchać na żywo i co najwięcej DOTKNĄĆ JEJ DŁONI było najwspanialsze co mogło być. Do teraz jestem wniebowzięta. Wiele osób zarzuca jej że była naćpana i śpiewała z playbacku. A ona poprostu dobrze się bawiła i naprawdę gdy widziałam tych zawiedzionych, żałosnych ludzi którzy wychodzili bo co oni mogli wiedzieć skoro byli najdalej od sceny? Tak to jest jak jest się wielkim fanem rihanny i kupuje sie bilet najdalej od sceny żeby najbardziej zaoszczędzić a potem sie narzeka że przez tłum podnoszących ręce, skaczących ludzi się nic nie widzi.
Najgorsze z tego wszystkiego jednak było to, że założyłam bluzkę która prześwitywała a na brzuchu napisałam wielkie "R" czyli takie logo rianki i ślicznie to wyglądało jednak zrobiłam to markerem czarnym bardzo mocnym prawie nie zmywalnym i od 7 lipca przez dłuższy czas miałam to R.
Opalając się od góry oczywiście miałam stanik więc ludzie dziwnie się patrzyli XD

Jak mijają Ci te wakacje?
Ogólnie to najlepsze wakacje pod słońcem *-*
Rozpoczęłam je koncertem Rihanny, potem spotykałam się ze znajomymi, chodziłam z moimi idiotami
na basen, miałam remont pokoju i wreszcie mam nad moim łóżkiem śliczną tapete :D
Teraz jestem nad Bałtykiem znów z idiotami i ciocią koleżanki którą prawie w ogóle nie obchodzi
co robimy także może dlatego codziennie jestem w wodzie ale za niedługo wracam i jedziemy gdzieś z rodzicami znowu także mało mam czasu w ogóle na bloga. Rozpisałabym się bardziej ale akurat jadę na zakupki gdzieś sb do galerii a potem nie będe mieć dostępu do netka. MIŁYCH WAKACJI <3

1 komentarz:


  1. Fajny blog, fajny post, fajne zdjęcia

    mój blog : mysiakyzia.blogspot.com/
    Obserwuję i licze na rewanż :) <33 :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Każdy twój komentarz motywuje mnie do pracy.
Byłabym wdzięczna, gdybyś nie zostawiał/a linków do bloga.
Jeśli skomentujesz, wiedz, że odwiedzę twój blog.