czwartek, 2 maja 2013

Nominacja Liebster Award!

Dostałam dwie nominacje do Liebster Award.
Mam chwilkę czasu więc na nią odpowiem.

Pytania od Julii Małgorzaty Sternik..

1. Najlepsze marki kosmetyków według Ciebie?
Ados - Wibo - Ziaja - Avon - Essie

2. Ile czasu dziennie poświęcasz na pielęgnację twarzy?
Około półtorej godziny lub dwóch.

3. Ulubiony film?
Trudno wybrać jeden z wielu ulubionych.

4. Twoje największe dziecięce marzenie?
Zostać piosenkarką czy jakąś aktorką.

5. Ulubiona książka?
Nie czytam za dużo książek więc nie mam ulubionej.

6. Miejsce, które koniecznie chciałabyś odwiedzić?
Bardzo chciałabym odwiedzić New York i ogólnie zwiedzić amerykę.

7. Co cenisz sobie w życiu najbardziej?
Swoich przyjaciół i rodzinę.

8. Bierzesz udział w różnego rodzaju konkursach?
Jasne, że tak! ;)

9. Jesteś śpiochem, czy raczej rannym ptaszkiem?
Raczej śpiochem i jestem bardzo leniwa.

10. Szpilki, czy baleriny?
Raczej baleriny.

11. Stawiasz na barwy stonowane, czy neonowe?
Najbardziej chyba gustuję w kolorach pastelowych.

Pytania od Marcepanowej Panienki..


1. Jakiego jesteś wyznania i co sądzisz odnośnie wyznawców innych religii?
Jestem katoliczką a do wyznawców innych religii nic nie mam.

2. Na kogo zagłosowałabyś/zagłosowałbyś w wyborach na prezydenta? (chodzi mi bardziej o cechy niż imię i nazwisko)
Nigdy nie interesowała mnie i interesować mnie nie będzie polityka.
Gdy było wybieranie prezydenta Polski nie śledziłam tego i w sumie
o tym, że prezydentem został Bronisław Komorowski dowiedziałam
się chyba przez przypadek w gazetach po tygodniu od wybrania.
Dlatego też nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie.

3. Gdybyś miała wybór kupić sobie wymarzoną rzecz, albo przekazać pieniądze na organizację charytatywną co byś zrobił/zrobiła?
Oddałabym na akcję charytatywną bo narazie
niczego mi nie potrzeba w życiu, no oprócz kilku małych szczegółów.

4. Jakie jest Twoje zdanie co do in-vitro i aborcji?
Według mnie powinno się tego zakazać.
Jak wiedziało się, że jest możliwe zajście w ciąże to po co kobieta
to robiła, wiedząc, że potem to dziecko zabije?
Jak dla mnie istna bezmyślność kobiety a jej rodzina
powinna tego zakazać więc to też tępactwo z ich strony.

5. Segregujesz śmieci / oszczędzasz wodę i prąd / uczestniczysz w akcjach i zbiórkach charytatywnych / jesteś wolontariuszem / wolontariuszką?
Nie zajmuje się śmieciami w naszym domu, staram się nie lać
na marne wody czy siedzieć bóg wie ile na laptopie. Nie mam czasu
niestety na akcje i zbiórki charytatywne i nie, nie jestem wolontariuszką,
chociaż myślałam o tym, jednak nauka i wiele innych rzeczy nie pozwalają.

6. Planujesz w przyszłości wyprowadzić się z Polski?
Raczej nie, planuje się wyprowadzić do jakiegoś dużego miasta i
tam założyć dom. W Polsce.

7. Jak chciałabyś/chciałbyś żyć i mieszkać za kilka lub kilkanaście lat?
Moge sobie wyobrazić przystojnego męża i mieszkanie w wielkiej wilii
z basenem ale jak wiadomo to tylko marzenia. Duży drewniany dom
z ślicznym ogrodem by mi wystarczył. I wielki kominek w salonie!
A do tego wszędzie łażące koty i psy! :P

8. Co sądzisz na temat hejterów i ciągłych zarzutów naśladowania innych bloggerów? Dotyczy Cię to?
Zależy. Po pierwsze hejter musi zobaczyć czy tematu np. tego filmiku nie było
już tysiące razy. Jeśli faktycznie tylko jedna osoba miała taki filmik to powinno się podać
link a nie 'krzyczeć' że odgapione od kogoś tam a z łaski swojej nawet
nie podać linka. Trzeba poprostu daną rzecz uzasadnić. Bo czasami jest
niesprawiedliwe komuś zwrócić uwagi gdy ktoś zgapia od kogoś daną rzecz.

9. Co jesteś w stanie zrobić by spełnić swoje największe marzenie?
Nie będe tutaj pisać jakie jest moje największe marzenie bo się nie spełni.
Ale jestem w stanie je spełnić i już za niedługo będe je spełniać.
Tylko kilka lat! :)

10. Czego się najbardziej obawiasz? (chodzi mi tu na przykład o brak funduszy do życia, strata dachu nad głową, zawalenie semestru w szkole...)
Najbardziej obawiam się braku funduszy.
Gdyby mi ich zabrakło, nie mogłabym kupować książek do szkoły
i straciłabym siebie. Tak, siebie.

11. Jak wygląda Twój pokój? Opisz , albo dodaj jego zdjęcie. :3
Normalny pokój z dłuugimi firankami, telewizorem
szafami i wielkim stołem, oraz łóżkiem. Czyli
taki jaki sobie wymarzyłam :)

Dziękuje za pytania.
Nominuję wszystkie osoby które dodały w TYM poście komentarze.
Pytania takie same jak od Marcepanowej panienki.



4 komentarze:

Dziękuje za komentarz.
Każdy twój komentarz motywuje mnie do pracy.
Byłabym wdzięczna, gdybyś nie zostawiał/a linków do bloga.
Jeśli skomentujesz, wiedz, że odwiedzę twój blog.