niedziela, 24 marca 2013

Tutorial na świecznik! ©

Dzisiaj oczekiwany tutorial.
Więc będą nam potrzebne następujące rzeczy..
- cynamon
- kwas cytrynowy
- kminek
- soda oczyszczona
- olejek zapachowy
ja wzięłam migdałowy

1. Cynamon..


2. Dodajemy kwas cytrynowy.


3. Coś żeby się w oczy rzucało
np. jakieś kulki typu pieprz.



4. Potem kminek..


5. Soda..


6. Mieszamy..
Dodajemy w tym czasie jakiś olejek zapachowy.


7. Dajemy do szklanki lub do jakiegoś pojemnika.
Kładziemy na to podgrzewacz.


8. Ozdabiamy cały pojemnik.
Zaświecamy i cieszymy się ślicznym zapachowym świecznikiem.
W glębokiej szklance raczej zapach się nie będzie wydobywał.

Mam nadzieję, że wam się spodobało.
Prawa autorskie zastrzeżone!

8 komentarzy:

  1. Pewnie ślicznie pachnie! *-*
    Zapraszam na mój powrót - http://artist-of-your-life.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam to i jest świetnee!

    OdpowiedzUsuń
  3. Soda? Przecież soda pochłania zapachy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze dałam jej tylko trochę, aby właśnie ukoiła trochę zapach cynamonu, a potem i tak dałam olejek migdałowy więc pachnie świetnie.
      Po drugie, żeby nie było czegoś takiego, > przecież na zdjęciu jest tylko troszkę tej paciarki. Potem dorobiłam więcej tego, a sody już nie dodawałam. Po trzecie, co się boisz i z anonima piszesz? Ja nie gryze! :)

      Usuń
    2. Z anonima bo nie mam konta :3
      A pomysł pewnie wykorzystam, bo wydaje się ciekawy. Choć gdyby tak coś zamiast cynamonu? Nie lubię go... Może sypka kawa...

      Usuń
    3. Tak, tak. Myślałam o kawie na początku, ale jej nie miałam, a, że lubię cynamon to go zastąpiłam :)

      Usuń

Dziękuje za komentarz.
Każdy twój komentarz motywuje mnie do pracy.
Byłabym wdzięczna, gdybyś nie zostawiał/a linków do bloga.
Jeśli skomentujesz, wiedz, że odwiedzę twój blog.